czwartek, 23 lutego 2012

Rozdział 9

-Ale że on ?! Że Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Moja przyjaciółka idzie na randkę z Harrym Stylesem .Aaaaaaaa !!!!
-Tak ,tak też się ciesze. -siedziałyśmy w kuchni jedząc płatki z mlekiem na śniadanie. Kiedy nasza rozmowa zeszła właśnie na tą drogę.
A raczej co jest pomiędzy mną a nim. Więc jakoś nie wypadało by powiedzieć jej czemu nie będzie mnie dzisiaj po 17.
I tak by się dowiedziała ,ale czym wcześniej tym lepiej.-dobra możesz już usiądź i się uspokoić . Bo jak tak skaczesz to twoje cycki robią podwójne skoki.
-Hahahah to nie ważne bo ty -tutaj wskazała palcem na mnie-idziesz z nim na randke.
-To nie jest randka !
-Tak przyjacielskie spotkanie .Jasne uważaj bo uwierzę.
Aaaaaaaa nadal nie mogę uwierzyć w to nasze szczęście .
-Yhym ,mów sobie co chcesz. Tylko daj mi w spokoju zjeść śniadanie. -wpakowałam do buzi wielką łychę płatków . El popatrzyła się na mnie znacząco . Krótko potem na nowo usiadła dokańczając swoją porcje. Widać było po niej że próbuje stłumić w sobie swoją radość .
-Co wy się tak z rana drzecie ?-do kuchni weszła Holly za nią stał Patrick.
-Cześć młode. -rzucił i usiadł koło nas.
-Witaj stary. Odpowiedziałyśmy razem .
-Hahaha naprawdę wyglądam aż tak staro ?
-Dla mnie jesteś idealny.-Holly dała mu buziaka i wzieła się za robienie tostów dla siebie i jego.
-Oooo czyż to nie jest słodkie ? jak to że nasza kochana Aly idzie dziś na randkę z Harrym.Dałam jej kuksańca w bok.I spojrzałam na nią gniewnym spojrzeniem.Holly odwróciła się do nas z lekkim szokiem na twarzy .
-Czyli to jest powodem waszego głośnego Aaaaaaa.
-Ja się w cale nie darłam . To ona najbardziej cieszy się z tego że dzisiaj wychodzę.
-Ach pamiętam te moje młodzieńcze randki. -powiedział Patrick popijając filiżankę kawy która chwile temu podała mu moja kuzynka.
-To nie jest żadna randka. Tylko przyjacielskie spotkanie.
-Uwierz mi u chłopaka nie ma czegoś takiego jak przyjacielskie spotkanie z dziewczyną .
-No proszę odezwał się .
-Aly mamy dużo roboty żeby zrobić cię na bóstwo.-wtrąciła się Elizabeth
-Tylko bez żadnych szpilek. Plosse , ja nie umiem w nich chodzić .
-Nie. Bo są ładne i wyszczuplają nogi.
-I są nie wygodne.Ej stój! czy ty sugerujesz że mam grube nogi ?
-Ja ? skądże . Masz bardzo chude nogi.Wręcz dwa patyki.
-A ja to podziwiam kobiety że mogą ujść na takich szpilach .
 Ale jak wyglądają. Są takie pociągające . Puścił Holly oczko na co ta zachihotała i uśmiechneła się.Podeszła do niego siadając mu na kolanach .
-Fajnie że masz takie zdanie. To znaczy że mnie podziwiasz. I że cię pociągam,
-Oj robaczku ciebie to podziwiam najbardziej na świecie. Dał jej porządnego buziaka .- A z każdym dniem porządam jeszcze bardziej .
I tu zaczęli wymieniać ze sobą ślinę .
-Oszczędźcie mi chociaż tego. -ej a mogą być chociaż koturny ? Zwróciłam się do przyjaciółki.
-Zastanowię się . -Wstała i podeszła do mnie.-Chodź nie będziemy im przeszkadzać .Wzięłam ją pod reke i ruszyliśy do salonu.
-Oglądamy coś czy idziemy się przejść po okolicy ?
-Dobre powietrze dobrze ci zrobi .Przed tymi wszystkimi przygotowaniami.
-Taa ,na pewno. Aż wreszcie moja głowa eksploduje od świeżego powietrza.
-I zupa będzie dobra.
-Co ? jaka zupa ?
-No z twojej głowy .
-Hahahahha tak jasne . Ale ty jesteś niemożliwa .
-I za to mnie kochasz. A ja ciebie .
-O kurde.
-No fajnie ja ci tu wyznaje miłość a ty mówisz o kurde . Spoko dziękuje .
-Nie o to chodzi.
-A o co ?
-No bo miałam zadzwonić do mamy. Bo wczoraj do mnie dzwoniła a telefonu zapomniałam .
To idź już i czekaj przed domem . Pójdę po mojego fona.
-No okii. Weź też mój portfel to pójdziemy na lody !
-Oki.
________________________________________________
 hej ,hej w razie nie zrozumienia czy coś piszcie do mnie na gadu : 33063526
i dziękuje za te wejścia i komentarze, fajnie wiedzieć że ktoś czyta mojego bloga  ♥♥♥
Aaa i fajnie że chłopaki wygrali nagrodę Brits tylko wielka szkoda że nie zaśpiewali a tak na to czekałam :(
jutro dam notkę bo ta i poprzednia była krótka w ramach rekompensaty c(:
~~miłego dnia ~~

3 komentarze:

  1. HEJ HEJ tu stała czytelniczka bloga . Jest on boski ♥ kocham 1D . I mam nadzieje ze rozdziały będą dłuższe hihi wiesz taka moja uwaga :) Ale i tak net blog kocham .pozdrowienia dla Autorki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka !
    Też mam nadzieje ze rozdziały będą dłuższe ! Ale i tak są zajebiste < 33 !
    A tak wogóle to gdzie oglądałaś ten British co chłopaki wygrali ? Gdzie to leciało . ?
    Gratuluje im ♥
    Czekam na kolejny rozdział i wkrótce dam ci mojego linka z blogiem ponieważ sobie założe i również będę pisała rozdziały . Mam nadzieję że będziesz czytała ♥
    Juls. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gala była w wtorek ,oglądałam na internecie .
      Co do dłuższego tekstu to postaram się. I czekam na link do twojego bloga :)

      Usuń